lundquist Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 HejsaaaN! Jag tycker det är lite dåligt att de inte gör mer sport spel än fotbolol,hockey o golf.Åkej jag vet att de gör cykling o snowboard o sånt me. Men världens 2:a och 3:dje största sporter finns inte nämligen handboll och innebandy! Vet inte om nån skrivit en sån här tråd för sorry isåfall! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 möjligen för att man måste göra spel baserade på sporter som man vet går hem hos spelarna tex ett fotbollspel vet man går hem eftersom sporten spelas över hela världen och det är mycket "hallå" runt sporten.Däremot om man gjorde ett innebandy spel lr handbolls spel så kanske många länder inte ens känner till sporterna så väl coh det leder till att nästan inga i de länderna köper spelen och då går för mkt pengar förlorade.fega som feta spelbolag är idag så vågar de inte testa de skulle ju kunna bli en hit men de står helt enkelt för mycket på spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2005 Ja, för det har ju inte gjorts några baseboll-, am. fotboll-, tennis-, basket- eller bilspel. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_rolleyes.gif Innebandy världens tredje största sport? Yeah, right! http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_rolleyes.gif Sverige & Finland är väl de enda nationer som någonsin spelat VM-final på både herr & damsidan? <_< Visst skulle det kunna vara skoj att lira i ett innebandyspel med IBK Dalen, men jag tror inte att något stort spelbolag skulle komma med ett innebandyspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Nej. Synd tycker jag. Fast rugby skulle vara kul. Fast cheerleadingspel skulle nog inte bli så lyckat. Kanske till PS2 om man har eye toy? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Nej. Synd tycker jag. Fast rugby skulle vara kul. Fast cheerleadingspel skulle nog inte bli så lyckat. Kanske till PS2 om man har eye toy? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Jo vi hörde det... Men Jag skulle aldrig gå och köpa ett Innebandy spel.. Det ska bli kul o se hur Fifa street är! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Nej. Synd tycker jag. Fast rugby skulle vara kul. Fast cheerleadingspel skulle nog inte bli så lyckat. Kanske till PS2 om man har eye toy? ea håller på med ett rugny spel faktiskt såg det på gamespot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 HejsaaaN! Jag tycker det är lite dåligt att de inte gör mer sport spel än fotbolol,hockey o golf.Åkej jag vet att de gör cykling o snowboard o sånt me. Men världens 2:a och 3:dje största sporter finns inte nämligen handboll och innebandy! Vet inte om nån skrivit en sån här tråd för sorry isåfall! :) jag tycker det är bra att det inte finns andra, de här e ju de bästa ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 11 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 (shacti @ 10/01-2005 11:28:43) Nej. Synd tycker jag. Fast rugby skulle vara kul. Fast cheerleadingspel skulle nog inte bli så lyckat. Kanske till PS2 om man har eye toy? ea håller på med ett rugny spel faktiskt såg det på gamespot De har gort ett rugby spel redan! Innebandyn e världens 3:dje största! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow_Master Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Det finns visst Tennis Mario Tennis tex lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Ja, för det har ju inte gjorts några baseboll-, am. fotboll-, tennis-, basket- eller bilspel. http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_rolleyes.gif Innebandy världens tredje största sport? Yeah, right! http://theclubis.mine.nu/phpbb2/images/smiles/icon_rolleyes.gif Sverige & Finland är väl de enda nationer som någonsin spelat VM-final på både herr & damsidan? <_< Visst skulle det kunna vara skoj att lira i ett innebandyspel med IBK Dalen, men jag tror inte att något stort spelbolag skulle komma med ett innebandyspel. Mario baseboll kommer Mario tennis kommer och kanske Mario basket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg