the game master Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 vet inte det behöver bara den så har jagalla pokemon
Skinnpytte Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 vet inte vad staden heter men det är vatten runten och man kan och över till andra sidan det finns tre grottor i vattnét och det är en av dom man ska in i. Staden ligger på förta karatn
Zonix Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 vet inte det behöver bara den så har jagalla pokemon samma ställe som i Silver på vatten grottan nåt sånt.........
the game master Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 9 Januari 2005 (redigerat) waterfall cavern eller nåt va det MEN JAG HITTAR INTE DET ÄNDÅ Redigerat 9 Januari 2005 av the game master
Skinnpytte Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Skrivet 9 Januari 2005 han är svår och hitta men om du kommer till mycket vatten i nån av grottorna såär han längst upp i vattnet
Brawler Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Skrivet 15 Januari 2005 Innan mitt Pkmn Gold försvann för länge sen,så var jag proffs på att hitta såna pokemon.Hittade Lugia,Ho-Oh,dom 3 legendariska hundarna o.s.v. lätt.Alltså bra på grottor,men jag e inte Guide snubben :P
jay Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Skrivet 10 Februari 2005 om någon fortfarande kollar in då & då så skriver jag steg för steg 1. Whirl island, längst upp i höger, den grottan. 2. Du är i ett rum med två stegar. Följ vänstra väggen och ner för stegen. 3. Du är i ett stort rum med 9 stegar. Du kan bara fara till en stege. 4. Ett stort rum med två stegar ovanför vattenfallet och två nedanför. Far ner för vattenfallet och direkt till vänster(för dig) och ner för stegen. 5. Far rakt fram och :medieval: mot Lugia för första och sista gången.
Gäst Tutankoopa Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Skrivet 10 Februari 2005 Fånga Lugia Först efter att du (i “Silver”) har fått bort Tem Rocket från Radio Tower och fått Silver Wing som belöning, kan du fånga Lugia. Flyg till Cianwood city och surfa sen till Whirl Island. Någon stans där inne är Lugia. (Level 40 i “Silver” och 70 i “Guld”) Ett råd är att om du spelar på Silver så använd inte din Master boll. Det ska dom som spelar i Guld hälst göra. För att hitta Silver Wing i Guld prata med den gamla manen som står nära route 3 i Pewter
Rekommendera inlägg