MrSwat Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 (redigerat) när kommer nintendos DS komma till svergie?? för det skulle jag vilja veta för den maskinen verkar ganska bra och sånt att man ska skriva fel Redigerat 9 Januari 2005 av MrSwat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Aldrig men Nintendo DS kommer I slutet av Februari/Början av Mars eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Aldrig någonsin men Nintendo DS kommer I slutet av Februari/Början av Mars eller nåt sånt. JAG HAR SIRKA 1500 RÄCER DET TILL NINTENDO DS PS JAG VISTE REDAN 1/1-04 ATT DEN SKULLE KOMA 1 MARS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j.e93 Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 skryt :student: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 ja f*n va du skryter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 9 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 Förlåt då men tenkte bara seja det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSwat Skrivet 9 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2005 ok tackar för jag har tänkt att köpa det... Tänkte igentligen köpa SP men det orkade jag inte och så kom man på att kanske DS kommer ut snart så man tack på ett ungefär när det kommer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Fel forum! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 JAG HAR SIRKA 1500 RÄCER DET TILL NINTENDO DS PS JAG VISTE REDAN 1/1-04 ATT DEN SKULLE KOMA 1 MARS. de kommer kosta ca 1400-1600 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Adema Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 om jag köper nåt köper jag psp tänk lite du spelar mp:hunters och man måste skjuta genom att trycka på skärmen tummen kanskegör så att du inte ser och du blir dödad hur kul är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 när man skjuter använder man inte skärmen <_< det fattar väl vem som helst, att man inte gör så dumma spel man använder ju kontrollerna(A, B och dom andra vad dom nu är) men om det skulle komma ett sånt spel trycker man ju såklart med PENNAN!(om man nu inte är en idiot och tappar den) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg