pikamaxi Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jag veten bra träning men bara en gång man går till Creepy steeple när spökerna kommer upp så gör spin hammer(man snurrar runt)och träffa spökerna när dom är nära gör så hella tiden då blir dom arga och blir till ett stor spöke 40 liv 4 attak 0 d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 man hittar guldblommorna i skogen i dark stället och i den 100 våningen finns bonetail han har 200 hp (shit) och skadar rätt mycke jag klara f*n iaf men han var inte lätt, man ska helst ha med några life shrooms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 ellet robot som är ljus blå en gång möte jag en som man fick 50star men det dudlades so det blev 100star hur kan det dubblas????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pikamaxi Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 (redigerat) om man går till en snubbe prata med han och ta special nånting då blir man förhäxad till något bra KLARADE BONETAIL IDAG :kung: på den fösta chansen(och det finns inget spar box där)(och inget helning box) och jag fick hoppa över 25 levlar Redigerat 14 Januari 2005 av pikamaxi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 vad får man om man besegrar bonetail Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 man får return postage badge den halverar skadan mario får bonetail är sk*t lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 nu har jag lagt mån och sol stenen,hur ska jag banka på dem här blåa sakerna :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 skut iväg skalet med koops och håll inne Y och släpp Y knappen samtidigt som du hoppar på de andra blocket med mario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 ^^ tack igen =) nu har jag kommit till när man ska slå på en GUL sån här fyrkant,så åker man upp,sen är det en smal väg eller räcke. imellan finns en flygplans start.. sen ska man upp till en dörr..hur kmr man dit :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 du ska åka upp på de gula blocket och gå åt vänster på kanten när du är framför flygplans plattan ska du vända på mario så att han kan gå igenom räcket använd flygplans plattan och flyg till dörren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 ^^ nu ska jag flyga igen,men det är helt omöjligt att komma över,i skogen.. det är nåt blått block där,men dit kommer jag inte heller.. =S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst viktor_2004 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag har äntligen besegrat Shadow queen ska försöka få alla bade och klara bonetail nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg