Xade Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jaha i den andra tråden var det 72 för dig... mitt rekord e 14 det gjorde jag klart idag 13.07 :D så nu har jag klarat ut alla 3 filerna totalt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 3 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2004 jaha i den andra tråden var det 72 för dig... mitt rekord e 14 det gjorde jag klart idag 13.07 :D så nu har jag klarat ut alla 3 filerna totalt ge mig länken till där jag skrev att jag klarat det på 72 timmar...du måste ha förväxlat mig med nån annan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 nej, nej kolla i huvudtråden med OOT, där stog det det, fast som du sa var det väl ditt förra rekord Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 nej, nej kolla i huvudtråden med OOT, där stog det det, fast som du sa var det väl ditt förra rekord GE MIG LÄNKEN TILL DEN DÅ...annars tror jag dig inte....jag är aldrig så seg att jag klarar det på 72 timmar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Men hur långt tid tog det för dig att klara OOT första gången Banjo Kazooie??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 det stod i den andra tråden men jag hittar den nite..han rekord var väl nåt på 20 timmar tror ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2004 Men hur långt tid tog det för dig att klara OOT första gången Banjo Kazooie??? första gången ca 20 tim, senast 14 tim, du då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jisses va ni va snabba! för mejj tog de typ...år!!!....hehe... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 oj, hehe hade du alla saker som gick då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 jisses va ni va snabba! för mejj tog de typ...år!!!....hehe... första gången tog det jättelång tid för mig med...men nu kan jag det utantill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 ja, man vet ju exact vad som ska hända och vart man ska gå och när man ska göra saker m.m. det e för lätt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 första gången pratade jag typ med Navi varannan minut.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg