Hoppa till innehåll

Super Smash Bros : Melee


calle_8
 Dela

Rekommendera inlägg

Det är ju omöjligt att slå 400 m i homerun contest......kan nån ge ett tips på vad man gör...ja fattar inte va man ska gö med Roy kan nån förklara ?? :huh:

 

 

 

 

 

 

:meddum:

Roy är bäst på homeruns. Gör upp+A-attacken 3 ggr, sen laddar du upp ett superslag (B). Det tar c:a 4 sekunder å ladda upp och man kommer oftast över 400 m.

 

Event nr 51 heter "The Sowdown) Då ska man slåss ensam mot Ganondorf, Mewtwo och Giga Bowser. Alla har 3 liv var. Dom bästa på det tyckar jag Ness och Jigglypuff är.

 

Och en gång för alla: För att få möta Luigi ska det vara en tvåa i SEKUNDERNA, alltså sekunder ska sluta på en 2:a. T.ex: 4:42:56. Den understrukna siffran ska vara en tvåa. Man måste vinna mot honom fort, annars får man honom inte. Vet inte hur lång tid.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
(ouagadougo @ 11/01-2005 19:24:52)

Det är ju omöjligt att slå 400 m i homerun contest......kan nån ge ett tips på vad man gör...ja fattar inte va man ska gö med Roy kan nån förklara ?? :huh:

 

 

 

 

 

 

:meddum:

Roy är bäst på homeruns. Gör upp+A-attacken 3 ggr, sen laddar du upp ett superslag (B). Det tar c:a 4 sekunder å ladda upp och man kommer oftast över 400 m.

 

Event nr 51 heter "The Sowdown) Då ska man slåss ensam mot Ganondorf, Mewtwo och Giga Bowser. Alla har 3 liv var. Dom bästa på det tyckar jag Ness och Jigglypuff är.

 

Och en gång för alla: För att få möta Luigi ska det vara en tvåa i SEKUNDERNA, alltså sekunder ska sluta på en 2:a. T.ex: 4:42:56. Den understrukna siffran ska vara en tvåa. Man måste vinna mot honom fort, annars får man honom inte. Vet inte hur lång tid.

 

 

 

 

 

så har gjort jag kommer aldrig över 400 meter så j*vla surt

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Har du alla trophys?

I så fall kan du säga mig hur man får bonusen "Floor diver". En beskrivning säger att man ska falla ner genom ett golv minst 12 ggr per min. Jag har gjort det, men ändå får jag inte bonusen.

 

Master Sword, du undrade vad som gör Ness bra på EM51. Hans tredjehopp, det här när han skjuter blixten på sig själv. Spring till kanten hoppa ut och häng en stund i luften innan du skjuter dig mot fienderna som står på kanten och väntar på dig. har du tur blir dom skadade massor och du kan göra samma sak igen. Dessutom här han skjuter en blixt som börjar brinna ( sidan och b ) på Giga Bowser så får han typ CP-ryck och blir skadad massor.

Redigerat av ouagadougo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...