-=jedi knight=- Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag testa sidan med denna datorn resultat=FUNKAR! jag testade en annan dator resultat=FUNKAR INTE! det kanske funkar på olika datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Men nu har jag fixat min log in sak men när jag skulle loga in stog det att jag skulle skriva in information som jag inte ens visste! Kan någon hjälpa mig? Jag är FAST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 det finns några på newground tror jag men vafan jag har tom fått virus från den sidan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scraw Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Virus från en flash-sida? : Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.