Gäst Beldur Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Jag byter lösen när han tränat den så byter ja tebax! <_< Men för f*n min gubbe e inte så bra... Total:220 (Ungefär) Combat:27 Och jag har bara iron! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Om han scammar någon så kan man reporta honom på rs. Jag litar på honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Va heter han på RS? Jag ska ha namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Va heter han på RS? Jag ska ha namn! Och ja ska träffa han på RS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Va heter han på RS? Jag ska ha namn! Och ja ska träffa han på RS! Vad jag heter. Varför vill du veta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst x0t Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 alltså.. dui kan inte bli typ reporta han.. du ger ut ditt pass på egen risk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Pwahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 jag ger inte ut mitt Namn och lösen till er :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 varför ska man det och man ska apsolut inte göra det för att man vet inte vad du kan göra mäd sin gubbe på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Jag lägger ner värksam heten här med förklarar jag att jag slutar träna andras gubbar "Bang" :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sharzor Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Det går väl inte att ändra lösen då är det bara lägga in allt på banken och sen inte röra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.