xelma Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 (redigerat) vart hittar man hammaren o kristallen? o hur gör man i desert of mystery? jag kommer inte till dödskallen eller vad det e för något?? o vad har man den där Icerod till??? snälla hjälp mig!!! // Izabelle Redigerat 10 Januari 2005 av xelma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Har du kommit till Dark World? Skriv gärna var du är i spelet så är det lättare att hjälpa dig. Iaf, så finns hammaren i den första grottan i Dark World, du måste ta dig in i ett mörkt labyrintrum och spränga en vägg, om jag minns rätt. Dödskalle? Desert of Mystery... menar du i Light World eller i Dark World? Ice Rod använder du i princip bara till att frysa fiender. Kan ibland vara användbart i grottor, men det är sällan. Den är bara en sån där pryl som du har men som egentligen inte behövs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xelma Skrivet 10 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 jag är i Light World just nu, så fort jag kommer till Dark World blir ja en kanin?? en kompis sa till mig att jag var tvungen att ha en kristall o en hammare i Dark World..?? fattar ingenting?? tack för att du hjälper mig!! // Izabelle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Du måste ha månpärlan för att inte bli förvandlad till en kanin, den finns i heras tower. Om du har problem så "titta upp". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xelma Skrivet 10 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 hur kommer jag till Heras tower då?? o var ligger den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xelma Skrivet 10 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 alltså nu har jag hittat alla hängsmycken o hämtat svärdet, men jag hittar fortfarande ingen hammare?? och hur gör jag nu när jag fått den där månpärlan?? jag kommer ju ingenstans?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Först: Vet du hur du tar dig mellan Dark och Light World? Det är väldigt viktigt. För att komma till Dark World kan du antingen leta upp en portal eller gå genom slottsportarna till Hyrule Castle. Då hamnar du automatiskt i Dark World. För att komma från Dark World använder du spegeln. Har du hämtat månstenen/"månpärlan"? Så du har den alltså? I så fall ska du kunna ta dig fram i Dark World och hitta den första grottan där. Om du tittar på din karta när du är i Dark World ser du åtta platser utmärkta. Gå till ettan. På vägen dit kommer du få gå genom en massa buskvegetation där du hittar en apa. Betala vad hon vill ha, ta henne med dig till ingången av palatset, betala igen så öppnar hon ingången. Där inne finns hammaren. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 hehe, chihuahua hon hade ju inte hitta månstenen :P och det där heras tower eller vad det hette är det inte de som ligger högst upp i bergen i Light World :huh: aja. chihuahua är den som är bäst på att förklara tycker jag :D så fråga henne om Zelda - a link to the past :lol: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
alex.e Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 vart hittar man hammaren o kristallen? o hur gör man i desert of mystery? jag kommer inte till dödskallen eller vad det e för något?? o vad har man den där Icerod till??? snälla hjälp mig!!! // Izabelle du anvender icerod mot 7 bossen och faierod du ska anvenda icerod mot det röda huvudet och faierod mot det blåa när de är oranca ska du slå dåm när du dödat båda huvudena ska du döda det gråa huvudet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg