Nicita Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Kul...vart tog ämnet vägen? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 Det gick o gömde sig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 9 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2005 snäla sluta och haka på mig jag kanke sa fel SÅ SLUTA OCH HAKA PÅ MIG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Vad e snäla för ett ord eller haka vadå haka vi drar vell inte dig i hakan eller hakar efter dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 (redigerat) Peace!! Rockodile (och ni andra) sluta hacka på Atlas65. Atlas byt signatur, den låter faktiskt lite skrytsam ROCKODILE! SLUTA TRO ATT DU ÄR NÅT!! BARA FÖR ATT DU VET EN DEL OM POKèMON BEHÖVER DU INTE SKRYTA Nu tillbaka till topic. Mew finns alltså på World´s Edge Island i Emerald. Redigerat 10 Februari 2005 av Evolution Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Ja! Det är rätt! PS:Jag tänkte göra en "Haka" animation, men den blev för elak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deoxys 2 Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Men så här är det Mew finns bara på E/G/G/R/B som jag vet iallafall och bå Birht island så finns ingen annan en Deoxys (Det borde vara ganska ensam och stå där dag in och dag ut tills någon kommer på koden så han kan strida) PS man möter han i Level 30 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2005 Igentligen är det bara en vilo plats. Han är nerfrysen av nånting och blir levande när man får tillgång till ön(???). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 11 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2005 Eller så kommer han dit på picnic. Eller så leker han E.T. "Deoxys phone home" :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Haha! de där va kul! :D Jag visste int att deoxys var nedfrusen men det blir man väll när man har färdas igenom rymden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Deoxys kanske skulle grilla korv så kom det en Glalie och frös ner honom! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 (redigerat) Roligt :D Redigerat 16 Februari 2005 av ante337 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg