lilladam Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 han bara ljuger hela tiden om ni läser andra trådar! man kan bara få deoxys på birth island med aurora ticket och mew får man av nintendo eller på emerald med old sea chart till world's edge island Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 31 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Januari 2005 BRÄNN UPP ATLAS 65!Kalla dig inte smart kille,nu har det gått för långt!Du försökte ta min plats,ville du inte det?Jaja,självklart du får hjälpa andra men när du börja ljuga så snart. Du har kaxig signatur,du har dålig stil,skärp dig!!! :angry:Du är aldrig inne längre ju,fegis!!! Du ska svara på frågan,så du kan skämmas!Men det gör ju du redan.Bättra din stil,bättra din signatur!Sen behöver du inte skämmas mera!Upps...Jag glömde,sluta ljuga!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 1 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2005 Ta't lungt grabbar men jag undrar okså om mew finns där. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Rockodile:Du då!? Jag är ingen idiot! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Atlas65 Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 (redigerat) Hehe,där fick du.......bättra dig..... <_< sluta ljug...... Redigerat 5 Februari 2005 av Rockodile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Man kan bara få Mew på GS eller AR i LG/FR...Men Mew finns i Emerald Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Offtopic:JAG ÄR INGEN IDIOT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Ingen ha väl sagt att du e en idiot? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 Mew finns på World's Edge Island. Som bara finns på Emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 Ingen ha väl sagt att du e en idiot? I Rockodiles signatur står det "Den som läser detta är en idiot" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 4 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2005 GUD!Vilken humor...... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg