Gäst B!ZZ!* Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 vilka spel måste mna ha för att spela det jag har det första ? man behöver bara de första Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 28 December 2003 Rapport Dela Skrivet 28 December 2003 quisties sa det redan men tack i alla fall :) är det som det första the sims men man kan tråla och köpa drakar och så för the sims holyday är tryåkit :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 ja, man kan trolla, köpa drakar och åka till magistaden. det kommer också en ny slags "valuta" nämligen magimynt. med magimynten köper man ingredienser till trollformler. men glöm ej att öppna paketet som du får utanför dörren till dina simmar i Maki´n magic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 nu har ja problem igen ja kan ju inte trolla några andra de trollar ju bara mej och de där hus tomtarna hur gör man liv i dom. ja har sett på en bild att dom ska vattna blommor o så men de gör de inte :!: :arrow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 det är en trollformel som gör att tomtarna blir trädgårdsmästare, den inehåller smör, giftsvamp och trolldamm har jag för mig. ett tips om alla nadra trollar dig är att skaffa mer logikpoäng och inte försöka förtrolla simmar som är magiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 tack men vad ska ja blanda i dom där sakerna o hur vet ja att dom inte e magiska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 29 December 2003 Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 du vet att dom är magiska om du väljer "prata", "om magi" och det kommer plustecken över deras huvuden när dom har pratat färdigt. det finns en trollstavsladdare som man får i ett paket utanför dörren hos sina simmar, som inehåller "ett hål i marken", som tar dig till magistaden, "trollstavsladdare", som laddar din trollstav med magier, "bäsvärjelseuppslagsboken 2.0", som låter dig titta på magiska besvärjelser och vad dom inehåller. men innan du tittar i "besvärjelseuppslagsboken 2.0 måste du blocka upp din trollstav. när du har plockat upp trollstavsladdaren, uppslagsboken och hålet i marken så kan du välja i paj- menyn hos lådan "plocka upp...", "trollstav" och när du har plockat upp trollstaven är din sim magisk. du kan ochså välja "plocka upp...", "magimynt", "paddsvett", "giftsvampar" och "smör". har du fler frågor så ställ dom gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2003 men ja fick bara : hålet,blandaren o datorn inte nåntrollstav den fick köpa hos en handlare på maistaden :!: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2003 hallå kan nån svara på min fråga???? :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 nån som vet hur man får en drake ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Waluigi Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag undrar också hur man får drake?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 man köper den i ett stånd i magi staden för jag tror det var 49 magimynt men vart får man tag i korvar eller vad det var för mat till drakar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.