tweak Skrivet 5 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 okej men ja har försökt nu men de gick att ladda hem men man kunde inte uppna filen :| Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 5 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2004 du vet att dom är magiska om du väljer "prata", "om magi" och det kommer plustecken över deras huvuden när dom har pratat färdigt. det finns en trollstavsladdare som man får i ett paket utanför dörren hos sina simmar, som inehåller "ett hål i marken", som tar dig till magistaden, "trollstavsladdare", som laddar din trollstav med magier, "bäsvärjelseuppslagsboken 2.0", som låter dig titta på magiska besvärjelser och vad dom inehåller. men innan du tittar i "besvärjelseuppslagsboken 2.0 måste du blocka upp din trollstav. när du har plockat upp trollstavsladdaren, uppslagsboken och hålet i marken så kan du välja i paj- menyn hos lådan "plocka upp...", "trollstav" och när du har plockat upp trollstaven är din sim magisk. du kan ochså välja "plocka upp...", "magimynt", "paddsvett", "giftsvampar" och "smör". har du fler frågor så ställ dom gärna. du kopierade mig! skiljetecknen, dom stora bokstäverna och punkterna var på exakt samma ställe. Jullle: det ända dom äter är faktiskt drakgodis. annars får du ladda ner en sak från internet t.ex en dörr som gör att dina simmar mår bra, den dörren funkar då också på draken. KNASEN: Dom får sakerna genom draken. Draktårarna får dom genom att välja "kittla" på draken många gånger. Drakfjäll får dom genom att välja "borsta" på draken många gånger. ja, men jag ville hällst veta giftsvampar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 barnen får giftsvampar genom att plocka dom på tomten. Jag vet inte hur snabbt det tar för giftsvamparna att börja växa på tomten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 ok var kan man hitta den där dörren som man blir glad av och hur växer svamparna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2004 dörren hittar man på www.simstution.com (jag tror den heter så). jag vet inte hur man får svampar att växa på sin tomt, det bara står att det "kommer växa saker på din tomt som giftsvampar, bönstjälkar och kristaller" i handboken till makin magic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 okej det var det spåmaskinen menade med att det skulle växa en kristall i trädgården! Sidan funkar inte kan du fixa det rätta namnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haylin90 Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 man matar sin drake med dom där blommorna i rabatterna...man lägger massor av dom på tomten sen går den och äter!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 jag fattar inte vilka blommor och lägga dom på en tomte?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle anka Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 ja kan inte de där me tomtarna me liv ska de in i nån mahkin lr va de heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle anka Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 :1_ke: :new_cussing: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 kan säja till er som vill ha allting (ingredienser)...dom flesta köper man...aningen hos vampyrinan vicki lr i det andra konstiga magi´ska huset...minns inte va snubben hette, hon står uppe till vänster.. hos dom 2 kan man även "köpslå"... då behöver dom typ Bivax å man själv får en vitlök...så kan man använda löken till lite förtrollningar...(bivax får man om man köper en grej i vanliga köpa menyn, de e typ en honungs-bi-farm...man ska köpa många saker typ som spinnrock, honungsfarmen, pressar grej (pressar frukter såsomn vindruvor m.m...) saker till bakning köper man å planterar (morötter å dom där andra växter va de nu e)...smör grej köper man i vanliga menyn å sen "kärnar" man ur...bakpulver...socker...m.m köper man i en vanlig affär typ shoping center... fråga om de e nått ja har glömt lr ni behöver mer tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 8 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2004 jag kan ge en annan beskrivning: saker som draktårar, drakgodis, drakfjäll och drakäggsnäste köper man hos vampyrinnan vicki, om man köpslår med henna får man byta bivax mot en vitlök. hos apotekare ted kan man köpa saker som paddsvett, giftsvampar, lamaspott oc lite till. om man köpslår med honom får man byta en flaska flädernektar mot en gummikyckling. hos älvdrottningen mara kan man köpa saker som trolldamm, diamantstoft, guldtråd och mer. om man köpslår med henne kan man byta något mot en fyrklöver. hos fakiren kan man byta guldtråd mot ormgift. fläderkvistar, druvskott, druvor och fläderbär köper man i en konter i magistaden. bakpulver, smör, honung och socker köper man också i en konter i magistaden. smör, guldtråd, bivax och honung kan man göra själv. till kalle anka: tomtarna blir levande av en trollformel som innhåller smör, giftsvamp och trolldamm. till haylin90: drakarna äter bara drakgodis, inte blommor. jag förstår inte vad du har fått det ifrån. KNASEN: jag kan tyvär inte fixa den rätta sidan, eftersom jag helt enkelt inte vet var den finss på för adress nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.