Hoppa till innehåll

The sims: Makin magic


tweak

Rekommendera inlägg

  • Svar 119
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

jag kan ge en annan beskrivning:  

saker som draktårar, drakgodis, drakfjäll och drakäggsnäste köper man hos vampyrinnan vicki, om man köpslår med henna får man byta bivax mot en vitlök. hos apotekare ted kan man köpa saker som paddsvett, giftsvampar, lamaspott oc lite till. om man köpslår med honom får man byta en flaska flädernektar mot en gummikyckling. hos älvdrottningen mara kan man köpa saker som trolldamm, diamantstoft, guldtråd och mer. om man köpslår med henne kan man byta något mot en fyrklöver. hos fakiren kan man byta guldtråd mot ormgift. fläderkvistar, druvskott, druvor och fläderbär köper man i en konter i magistaden. bakpulver, smör, honung och socker köper man också i en konter i magistaden. smör, guldtråd, bivax och honung kan man göra själv.  

till kalle anka: tomtarna blir levande av en trollformel som innhåller smör, giftsvamp och trolldamm.

till haylin90: drakarna äter bara drakgodis, inte blommor. jag förstår inte vad du har fått det ifrån.

KNASEN: jag kan tyvär inte fixa den rätta sidan, eftersom jag helt enkelt inte vet var den finss på för adress nu.

det är sant att drakar äter blommor!

två olika drakar har gjort det för mig en av mina familjer har ett "färdigbyggt" hus ett av dom som finns när man instalerar sims, där finns det blommor gula tulpaner om man ska vara exakt för det är dom drakarna gillar, som sagt de köpte en drake och den sprang hela tiden och åt de gula tulpanerna

 

och du tweak troll damm köper man hos apotekare ted han finns vid serradalen i magi staden

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...