tweak Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 hur får man tag i troll damm?? :?: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 jag kan ge en annan beskrivning: saker som draktårar, drakgodis, drakfjäll och drakäggsnäste köper man hos vampyrinnan vicki, om man köpslår med henna får man byta bivax mot en vitlök. hos apotekare ted kan man köpa saker som paddsvett, giftsvampar, lamaspott oc lite till. om man köpslår med honom får man byta en flaska flädernektar mot en gummikyckling. hos älvdrottningen mara kan man köpa saker som trolldamm, diamantstoft, guldtråd och mer. om man köpslår med henne kan man byta något mot en fyrklöver. hos fakiren kan man byta guldtråd mot ormgift. fläderkvistar, druvskott, druvor och fläderbär köper man i en konter i magistaden. bakpulver, smör, honung och socker köper man också i en konter i magistaden. smör, guldtråd, bivax och honung kan man göra själv. till kalle anka: tomtarna blir levande av en trollformel som innhåller smör, giftsvamp och trolldamm. till haylin90: drakarna äter bara drakgodis, inte blommor. jag förstår inte vad du har fått det ifrån. KNASEN: jag kan tyvär inte fixa den rätta sidan, eftersom jag helt enkelt inte vet var den finss på för adress nu. det är sant att drakar äter blommor! två olika drakar har gjort det för mig en av mina familjer har ett "färdigbyggt" hus ett av dom som finns när man instalerar sims, där finns det blommor gula tulpaner om man ska vara exakt för det är dom drakarna gillar, som sagt de köpte en drake och den sprang hela tiden och åt de gula tulpanerna och du tweak troll damm köper man hos apotekare ted han finns vid serradalen i magi staden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrille_playa Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 e MM bra tycker ni?? har aldrig kört d!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coola Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 mycket bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 adå...tycker de e lätt roligare än dom andra iaf (borträknat superstar..) dom andra lätt tråkigare av vissa själ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tweak Skrivet 10 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 e de den där gammla gubben som röker cigar o ha keps lr mössa lr va de e den e ela fall rutig e de han? :1_hi: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 gubben som röker pipa och har en rutig skjorta är apotekare ted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
chrille_playa Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 ska man köpa MM? e d värt pengarna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 det är absolut värt pengarna! fast du måste ha orginalet, deluxe eller double deluxe först. tweak: trolldamm köper man hos älvdrottningen mara, inte apotekare ted. jag skrev det i en guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 Ups det är det någ, men är du 100% säkert att du inte kan hitta sidan till dörren för den finns inte på thesims.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 du KNASEN, jag kan söka på google, då hittar jag det säkert. jag vet några liknande sidor, fast inte med just den dörren. nämligen: www.cheapfrills.org , www.7deadlysims.com och www.valkyriesims.com . jag vet många fler, fråga bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KNASEN Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2004 bra och tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.