Nabosi Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 jag har hittat en nyckel som heter "Black Tower key" och jag undrar vad den går till.....snälla PM:a mig om ni vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 Vart är du någonstans??Kan nog vara att det är till något låst rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2005 skulle chansa på nånstans i "the black tower" som ligger i the black marsch i akt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
!danneboy! Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 ja, det skulle jag också tro PS. kolla det här forumet http://www.phpbbserver.com/phpbb/?mforum=fuskkatten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Kan du sluta med din j***a reklam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mantis Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 var hitta du nyckeln jag vill ha en sån den går till ett hemligt ställe i act3 där du hitar soj shako zaka en massa colla runor + att om du är i lvl 30 kan du gå upp till lvl 83 genom att döda typ 28 demoner så nu är jag avis på dig :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 öööh det där låter inte som dibbe :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Black Tower key går nog till The black tower Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 lol den kan inte gå till black tower i black marsh eftersom man inte behöver nyckel dit!!! -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 2 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2005 Vart är du någonstans??Kan nog vara att det är till något låst rum. Klart det är till nåt låst rum vad annars ska man ha en nyckel till ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 3 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2005 antingen så sitter du och ljuger eller så använder du en mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.