Hoppa till innehåll

Verkar Omöjligt Med Flyguppdraget..!

sas747

Rekommendera inlägg

Håller på det där j****la flyguppdragt med Z där jag ska kål på 5 objekt.

Men hur fort jag än tar de 3 närmsta och sen flyger bort till de 2 andra så tar bensinen slut på hemvägen.

Kommer de 2 längst bort närmre om man väntar i 10min?

Blir snart tokig på detta uppdrag (jag vill inte fuska).

Så finns det något "proffs" som kan ge mig en bra beskrivning på hur jag ska klara uppdraget..??

Har provat att ta den närmsta direkt efter start, sen bort till närmsta bil och avslutar sen med cyklisten. Därefter så hinner jag ju knappt bort till de andra 2 förrän bensinen tar slut....Vad gör jag??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Klippt ifrån www.gamefaqs.com

Översatt av mig :) Det betyder alltså att om ni inte tycker om guiden så klaga inte på mig för jag har inte gjort den bara slösat 10 minuter av mitt liv på den. Det är alltså inte jag som spelat.

Detta är det första uppdraget jag har sett flertals ha problem med.Det tog mig ungefär 5 ggr att klara det. man måste ha tålamod. Nyckeln till att klara det är att planera din väg. Det finns 5 mål.

Mål 1 : En skåpbil till höger i början. Skjut Skåpbilen och han går ut Sjut sen en salva till för att döda honom. Detta borde inte ta mer än 5 sekunder

Mål 2: En cykel direkt till vänster. Vänd om så att du kommer bakom honom Skjut tills han trillar av skjut honom sen igen. Detta borde heller inte ta så lång tid.

Mål 3: En annan skåpbil längre ner på gatan. Denna killen kommer inte att gå ut ur bilen när du skjuter så lägg dig bakom honom och skjut tills bilen fattar eld.

Dessa tre målborde inte ha tagit mer än 30 sekunder för nu behöver du allt bränsle du kan få tag i.

Mål 4: En Sanchez på väg mot downtown. Detta är ditt första "svåra" mål och du lär behöva en del övning så börja inte böla och stänga av spelet om du inte klarar det första gången. Kör upp bakom honom i samma fart som honom och följ efter samtidigt som du börjar skjuta. Du måste spränga honom innan han hinne rfå upp farten annars kan du bara säga ajöss till honom. Allt handlar om Timing och övning.

Mål 5: En tredje skåpbil nordöst om Sanchezen du bör nu ha ungeför 50% bränsle kvar och har du det så ska du inte ha några problem med den sista. Flyg bakom denna skåbilen också följ efter honom en bit och sen är det bara att börja mata han med bly tills han fattar eld. När han har gjort det så är det raka vägen tillbaka till Zero när du kan se den rosa blippen på hans tak minsta farten och någonstans när den. Du måste inte landa perfect på den. Jag hade ca 30s kvar av bränslet när jag klarat uppdraget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det låter enkelt det du säger. Så här går det för mig: Jag startar lite till vänster och sen slår av på gasen och tar den första bilen. Sen glider jag bara i princip o tar den andra bilen. Drar på lite gas och tar sen cyklisten (brukar vara vid hamburgerrestaurangen då) När jag sen ska ta de andra två och har kommit i höjd med där jag startade brukar jag ha halv tank kvar bara....Förstå att jag har det jobbigt...Sitter och väntar på att de ska komma. För sällan kommer jag mer än exempelvis runt den stora kranen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag har sagt är det inte jag som spelat utan bara översatt ifrån www.gamefaqs.com så tyvärr kan jag inte hjälpa dig då jag inte har kommit så långt själv ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...