Gäst Mega99 Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag får spela villka spel jag vill (förutom postal2) för mina föräldrar. Jag e bara 11 (fyller 12 om 1 månad)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag får spela villka spel jag vill (förutom postal2) för mina föräldrar. Jag e bara 11 (fyller 12 om 1 månad)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Hehe samma här får spela alla spel förutom Postal2.Postal 2 borde egentligen inte få finnas det är helt sjukt den som skapat det måste vara knäpp eller vad tycker ni som spelat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Inge fel med Postal 2, kan vara riktigt underhållande om man har sjuk humor som jag :D Alltid lika roligt att kasta kohuvuden på folk. "Uppdragen" är väl lite dåligt gjorda..."Piss on my fathers grave" t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 Jag tycker Postal2 ÄR ETT BRA SPEL, UNDERHÅLLANDE. Men mina föräldrar vet att jag inte tar efter spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 3 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 (redigerat) JAG CITERAR MEGA99: Jag tycker Postal2 ÄR ETT BRA SPEL, UNDERHÅLLANDE. Men mina föräldrar vet att jag inte tar efter spel. Men du sa ju alldeles nyss att du fick spela allt utom postal2 ! Redigerat 3 Mars 2005 av outside enemy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Meteora Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 Jag gillade Postal2 förrut men nu förstår jag att det är helt sjukt att göra ett sådant spel. förresten Mega99 hur kan dom vara så säkra på att du inte tar efter spel? Även om du tror att du inte gör det så kan du aldrig vara säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 3 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2005 (redigerat) Citerar Outside enemy -------------------------------------------------------------------------- JAG CITERAR MEGA99: Jag tycker Postal2 ÄR ETT BRA SPEL, UNDERHÅLLANDE. Men mina föräldrar vet att jag inte tar efter spel. Men du sa ju alldeles nyss att du fick spela allt utom postal2 ! -------------------------------------------------------------------------- Jag fick spela det ända tills mina föräldrar som postal2 på nyheterna. j*vla nyheter! Redigerat 3 Mars 2005 av Mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.