Dark_samus Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 hur länge har ni haft er 8-bit konsol?? :) har haft min i typ 10 år nu,tänkte spela lite igår men den var fö gammal o funkade inte.... ska sälja mina gamla spel,hadde ändå inte många.... megaman 1-6 ice climbers super mario bros 1-2 (de känns hårt att kasta bort nes,ja o den hadde licksom en stark band mellan oss :D :P) (ps. skämtar) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 But connector så kanske den funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Jag fick min på min födelse dag när jag var tre. är född 88 så alltså snart 15 år sedan!...men konsolen bytte jag dock ut. hittade en splajdans ny i höstas för 700 reksdaler. men vad ska du ha för ditt nes? eller vill du sälja bara mega man spelen till mig. eller om man inte ska tro dig eftersom mega man 6 inte såldes till PAL om ja inte är helt ute å cyklar? eller säljer du bara mega man spelen? PS. det är nog bara connektorn det är fel på till din basenhet. det brukar det vara. köp en ny för ett par hundringar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 Min storebror fick sitt när han fyllde nio tror jag. Han är 21 nu och fyller snart år så det nästan 13 år gammalt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Min mamma fick ett sådant när hon var typ 20 Men det är borta. Jag skulle aldrig kasta boort mitt NES det bord stå i en finhylla :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag fick min på min födelse dag när jag var tre. är född 88 så alltså snart 15 år sedan!...men konsolen bytte jag dock ut. hittade en splajdans ny i höstas för 700 reksdaler. men vad ska du ha för ditt nes? eller vill du sälja bara mega man spelen till mig. eller om man inte ska tro dig eftersom mega man 6 inte såldes till PAL om ja inte är helt ute å cyklar? eller säljer du bara mega man spelen? PS. det är nog bara connektorn det är fel på till din basenhet. det brukar det vara. köp en ny för ett par hundringar! Ett par hundringar??? 100kr högst på Tradera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Ja, tyvärr är det så... :( ´ Det finns folk som är så dumma att dom säljer sin fina gamla klenod för under hundralappen. I pengavärde vet jag inte vad den borde vara värd, men i känslomässigt värde är den ovärdelig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Ja, tyvärr är det så... :( ´ Det finns folk som är så dumma att dom säljer sin fina gamla klenod för under hundralappen. I pengavärde vet jag inte vad den borde vara värd, men i känslomässigt värde är den ovärdelig... Jag pratar om en connector på tradera. Vad dem brukar kosta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamikazeb Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Min har också pajat... jag grävde ner mig av sorg med mina 712st NES spel... :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag sålde min fullt fungerade, orengjorda och orginal till Ragnarök, här på sidan, för någon månad sen. Jag har dock en kvar, den har jag dessvärre bytt connector på en gång och rengjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flashnets Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Hur mycket hade du tänkt dig per spel? är intresserad utav super mario 2 och megaman 1-6 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag sålde min fullt fungerade, orengjorda och orginal till Ragnarök, här på sidan, för någon månad sen. Jag har dock en kvar, den har jag dessvärre bytt connector på en gång och rengjort. haha!Funkerar prima ffs! ;) ta in dem gamla goda tiderna i huset ;) Ska typ till stan nån dag och köpa spel till den -.- Massa med spel =D ............. -.-; Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg