Gäst greenspion Skrivet 11 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2005 Någon som vet koden till att få stridsflygplan??? svara snabbt helst Mvh Pierre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag tror det var: triangel,triangel,fyrkant,cirkel,X,L1,L1, upp,ner,vänster,höger. Tror den var så.. jag har inte spelat på ett tag nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 koden ä : trekant, trekant, fyrkant, rund, X, L1, L1, ner, upp . .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag tror det var: triangel,triangel,fyrkant,cirkel,X,L1,L1, upp,ner,vänster,höger. Tror den var så.. jag har inte spelat på ett tag nu. Nej den är fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jaa....de ä min som ä rätt..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jo jag kom på att min var fel när jag hade skrivit inlägget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 okej... man kan ju ändra ! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Lönar sig inte och fuska, spelet blir cp! Sen kan man inte klara 100% tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 spelet blir cp?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Lönar sig inte och fuska, spelet blir cp! Sen kan man inte klara 100% tror jag. Spelet buggar inte på grund av att du fuskar. <_< :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 just de... ja fattar inte va du menar..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Lönar sig inte och fuska, spelet blir cp! Sen kan man inte klara 100% tror jag. bara om man sparar, om man fuskar och sen stänger av utan o spara så händer inget :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg