Gäst wångö Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 de händer ju inget om man sparar heller ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Klara hella spelet så får du garanterat stridsflyg plan. Vill du ha ett dampigt spel kan du juh alltid fuska. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 men de blir ju f*an inte buggar när man fuskar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 En gång när jag hade fuskat/lekt så gick jag till ett Zero's RC Shop. Sen så föll jag genom golvet och föll och föll. Sen när jag landade hade jag sån tur att det va ca 2-3 % Kvar på liv mätaren. Sen så gick började jag gå och sen så såg jag gatorna uppifrån. Plötsigt när jag gick rammlade jag ner på gatan, det fanns INGA bilar eller nånting. Sen så var halva staden täckt av svart på vissa ställen.)Svårt att förklara man såg mycket svart.) När jag äntligen tog en bil ut mitt garage så var bilen hellt osynlig, man såg bara skuggan av den. Sen gjorde jag poliskoden så jag fick 6 st efter mig, men varken jag eller dom kunde göra nåt. Jag var fast, såg bara ett svart ''ingenting'' runt mig. OBS; Man kan inte heller klara 100% om man fuskar,det kan också lagga lättare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 På att ditt spel buggar, beror inte på att du hade fuskat. Mångas spel har buggat mkt ofta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 neee.... de beror på spelet... inte för att man fuskar.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 LÅS TRÅDEN! här spammas ju bara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg