DragonMaster Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Hade tänkt köpa ps2 den sista januari, när jag fick höra att det ska komma ut en psp. så nu är jag inte säker på vilken av dessa jag ska välja. hjälpmig! å så hade jag tänkt köpa the sims 2, men är det bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 The sims 2 är inget att ha, satsa på ett ps2 eller psp istället. Fråga dig själv om du vill ha bärbart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 AAaaah köp psp ,följ med i utvecklingen! ps2 e ju gammal, vänta tills nåt nytt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DragonMaster Skrivet 22 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 The sims 2 är inget att ha, satsa på ett ps2 eller psp istället. Fråga dig själv om du vill ha bärbart. Har du spelat de själv? vilket annat spel rekommenderar du då? ett ps2 e de bestämt att jag ska köpa. (eller psp) men man måste ju ha ett spel till de oxå, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 köp en ps2... eller så väntar du och köper en DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 Vaaa kommer psp den sista januari O_O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 23 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2005 (DragonMaster @ 22/01-2005 21:16:17) The sims 2 är inget att ha, satsa på ett ps2 eller psp istället. Fråga dig själv om du vill ha bärbart. Har du spelat de själv? vilket annat spel rekommenderar du då? ett ps2 e de bestämt att jag ska köpa. (eller psp) men man måste ju ha ett spel till de oxå, eller hur? KillzoneGTA SA 2 spel som utklassar the sims! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 24 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2005 Men han jämför inte sims2 med nåt av ps2 lr psp!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg