Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Andnings mask sommnade du eller så brukar dom väll inte göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 På mej gjorde dem så iaf. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 brukar väll vara sprutor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Vadå? Det känns väl knappt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Se det som en utmaning mot smärta! ;) Det är bara att bita ihop ,hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Andnings mask sommnade du eller så brukar dom väll inte göra Vissa tandläkare använder sig av lustgas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Vad lustigt.... Själv har jag aldrig varit med om att dem använder lustgas... Kanske för att jag aldrig har behövt dra ut tänder(rena fina tänder), men min syrra har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jag har gjort att det gör on o dra ut en tand, men aldig provat själv ( men jag jhar blivit opererad utan bedövning ( DET gör ont) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Det gör nog ondare att dra ut en tand utan bedövning än med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jag har gjort att det gör on o dra ut en tand, men aldig provat själv ( men jag jhar blivit opererad utan bedövning ( DET gör ont) Varför fick du inte bedövning? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 jag drog ut en tand i skolan en gång. :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 (jocke2004 @ 12/01-2005 18:27:51) jag har gjort att det gör on o dra ut en tand, men aldig provat själv ( men jag jhar blivit opererad utan bedövning ( DET gör ont) Varför fick du inte bedövning? :huh: dom sa att det inte skulle hjälpa så mycket, det var en lite opration så ja skulle ändå bara fått lokal bedövning.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.