Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

kan nån förklara vad det är för mening med att vara ihop med nån??

till slut tar det slut och man mår bara dåligt blev själv det :(

kan nån säga en bra mening varför man är ihop??

det kanske är en onödig tråd men jag måste få denna fråga

Skrivet

Ehm, i 9 - 12 års åldern tror alla att det är coolt att ha en tjej (inte kärlek).. så alla skaffar en tjej, iaf i min skola >_>.

Och senare.. pga kärlek ? >_>

Skrivet (redigerat)

Man är kär i varandra. :huh:

Men när man är under 11, 12 år är det vanligtvis att man tror att man är så cool. :zzz:

EDIT: Du hann före. :P

Redigerat av # 21
Skrivet

det är sant men tänk efter då om man verkligen gillar tjejen/killen blir ju man bara sårad... då känns det som ett rent Hel**te det går väll över men just då känns det som att man aldrig an bli glad igen :( (för en del)

Skrivet

det är sant men tänk efter då om man verkligen gillar tjejen/killen blir ju man bara sårad... då känns det som ett rent Hel**te det går väll över men just då känns det som att man aldrig an bli glad igen :( (för en del)

Då kan man ALDRIG bli tillsammans med någon.

För inte lär man ha världens tur att man lever ihop med sin första tjej resten av livet. :huh:

Skrivet

mm

när man är liten är det bara för att vara "cool (oftast) men några år senare (runt 13-16 år) så känns det onödigt att vara i hop om man tänker så.....

men om man är det med nån som man gillar så hoppas man på att det aldrig ta slut så jag säger till såna som tror det att man MÅSTE vara bered så man inte förstör sitt liv

:(

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...