Zekk_018 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Skrivet 12 Januari 2005 kan nån förklara vad det är för mening med att vara ihop med nån?? till slut tar det slut och man mår bara dåligt blev själv det :( kan nån säga en bra mening varför man är ihop?? det kanske är en onödig tråd men jag måste få denna fråga Citera
Gäst x0t Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Skrivet 12 Januari 2005 Ehm, i 9 - 12 års åldern tror alla att det är coolt att ha en tjej (inte kärlek).. så alla skaffar en tjej, iaf i min skola >_>. Och senare.. pga kärlek ? >_> Citera
# 21 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Skrivet 12 Januari 2005 (redigerat) Man är kär i varandra. :huh: Men när man är under 11, 12 år är det vanligtvis att man tror att man är så cool. :zzz: EDIT: Du hann före. :P Redigerat 12 Januari 2005 av # 21 Citera
Zekk_018 Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 12 Januari 2005 det är sant men tänk efter då om man verkligen gillar tjejen/killen blir ju man bara sårad... då känns det som ett rent Hel**te det går väll över men just då känns det som att man aldrig an bli glad igen :( (för en del) Citera
# 21 Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Skrivet 12 Januari 2005 det är sant men tänk efter då om man verkligen gillar tjejen/killen blir ju man bara sårad... då känns det som ett rent Hel**te det går väll över men just då känns det som att man aldrig an bli glad igen :( (för en del) Då kan man ALDRIG bli tillsammans med någon.För inte lär man ha världens tur att man lever ihop med sin första tjej resten av livet. :huh: Citera
Zekk_018 Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 12 Januari 2005 mm när man är liten är det bara för att vara "cool (oftast) men några år senare (runt 13-16 år) så känns det onödigt att vara i hop om man tänker så..... men om man är det med nån som man gillar så hoppas man på att det aldrig ta slut så jag säger till såna som tror det att man MÅSTE vara bered så man inte förstör sitt liv :( Citera
*Bikini* Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Skrivet 12 Januari 2005 Det e ju underbart att va ihop med nån! Att göra slut e ju däremot tråkigare....men Kärlek är svaret :) ! Citera
Manga Master Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 (Ta detta inte som en förolämpning) Fråga dina föräldrar varför de blev ihop.. Då förstår du. Man älskar någon typ :P Är man 10-11 som sagt så tror jag inte det är nån riktig kärlek... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.