Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag undrar vad jag ska lägga mina surt fördärvade pengar på.

Ska jag köpa GTA3 eller DRIV3R ( DRIVER 3 som kommer ut på pc i fabruari)

på PC.

Har spelat driver 3 på PS2 tidigare och tyckte det var skitkul men så hörde jag några säga att GTA 3 är mycket roligare .

jag har aldrig spelat något spel i gta serien så jag undrar lite om vad du tycker om de båda spelen eller bara gta 3.

Jag undrar detta om GTA 3 :

GRAFIK

UPPDRAG

BANORNA

KÖRKÄNSLA I BILEN

PS: vill ha svar så fort som möjligt !!

Skrivet (redigerat)

Grafik: Bra. tycker jag i alla fall.

Uppdrag: Jätte grymma och roliga uppdrag.

Banorna: Det finns 3 olika öar. Det finns en jätte stor ö men vet inte vad den ligger.

Körkänsla: Det är lätt att styra bilen. Men om du inte tycker det så finns det fusk så att man inte slirar. Man bara svänger direkt.

Så köp GTA 3. jämför priset på dom olika spelen och i olika affärer.

Redigerat av lakris
Skrivet

GRAFIK: I det sämsta laget!

UPPDRAG: Är väl okej!

BANORNA: Coola banor! men tyvär fördärvar den dåliga grafiken det mesta...

KÖRKÄNSLA I BILEN: Den e osså okej.. (väldigt enkelt att styra iaf)

Själv har ja inte spelat DRIVER 3 men ja tror nog det e bättre, eftersom den kassa grafiken i GTA 3 förstör rätt mycke, men spelkänslan är det inget fel på så därför rekomenderar ja GTA 3 ändå!

Hoppas du får ett lyckat köp!

Skrivet

Nu vet jag ju inte hur grafiken blir på PC och det beror ju även på hur kraftigt grafikkort du har...en liten effekt som ditt graffekort inte pallar, kan fördärva spel...men, men. När det gäller GTA-serien e jag inte kinkig om grafiken...spelkänslan slår ju allt och banorna är bra.

Har haft både Driver och Driver 2 och inget utav dem har ens vart i NÄRHETEN av GTA. Inget att fundera över....GTA GTA GTA!

:gitarr:

Skrivet

GTA3 klungt.. Driv3r e så himla tråkigt... d e alldeles för mkt driver 2 känsla å så bilarna så tråkiga

Skrivet

GRAFIK: I det sämsta laget!

UPPDRAG: Är väl okej!

BANORNA: Coola banor! men tyvär fördärvar den dåliga grafiken det mesta...

KÖRKÄNSLA I BILEN: Den e osså okej.. (väldigt enkelt att styra iaf)

Själv har ja inte spelat DRIVER 3 men ja tror nog det e bättre, eftersom den kassa grafiken i GTA 3 förstör rätt mycke, men spelkänslan är det inget fel på så därför rekomenderar ja GTA 3 ändå!

Hoppas du får ett lyckat köp!

vadå GRAFIK: I sämsta laget?

gta 3 har ganska bra grafik det har driver3 också men gta3 är billigare än driver3

du kanske ska köpa gtavicecity, man kan köra helikopter och motorcykel bättre grafik

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...