Gäst Liquid Silk Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 jag använder kalsonger en gång hade jag pyjamas byxor på mig för jag glömde att ta av dom så på gympan såg alla dom de va pinsamt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2005 haha kalsong tråden, det var det bästa jag hört i år...... själv har jag oftast björn borg me röd/svart/brubg/gul/grön och oranga krumelurer på eller , D&G Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 En riktigt suging till tråd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Jag änvander lite av varje... XWZ, Björn Borg, D&G, fast det är synd att det inte finns några Quick Silver kalsipper... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 (redigerat) Jätteintressant att veta? Låa swn här tråden nu, annars så kommer väl snart "Tros-tråden", "Tanga-tråden" och "No underwear-tråden"... Är det bara jag som skiter i vad det är för märke, btw? Kallsonger som kallsonger. Redigerat 15 Januari 2005 av Jellyfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 precis.. kallingar som kallingar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.