Hoppa till innehåll

Villket Ställe Gillar Du Mäst?

Cyper

Rekommendera inlägg

Villen stad,plats,gata gillar ni mäst SA? Själv som gillar jag Arco Del Oaste,Ett underbart ställe,gillar att vara vid det där huset/ladan som är längst uppe på toppen när solen går ner. Är så himmla bra utsikt också brukar kika ner med ''kameran''. Sen så gillar jag Dillimore en liten stad på landet (lite trafik där). Sen Palomina Creek (Har köpt stugan där) det är så bra för att det finns garage vid stuga en så finns det en liten strand där (Inte den hemmska stranden där en stuga står). :)

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Villen stad,plats,gata gillar ni mäst SA? Själv som gillar jag Arco Del Oaste,Ett underbart ställe,gillar att vara vid det där huset/ladan som är längst uppe på toppen när solen går ner. Är så himmla bra utsikt också brukar kika ner med kikaren. Sen så gillar jag Dillimore en liten stad på landet (lite trafik där). Sen Palomina Creek (Har köpt stugan där) det är så bra för att det finns garage vid stuga en så finns det en liten strand där (Inte den hemmska stranden där en stuga står). :)

Va??Vilken kikare menar du? :huh: :huh: :huh:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst wångö
(Shark @ 17/01-2005 18:28:42)

Villen stad,plats,gata gillar ni mäst  SA? Själv som gillar jag  Arco Del Oaste,Ett underbart ställe,gillar att vara vid det där huset/ladan som är längst uppe på toppen när solen går ner. Är så himmla bra utsikt också brukar kika ner med kikaren. Sen så gillar jag Dillimore en liten stad på landet (lite trafik där). Sen Palomina Creek (Har köpt stugan där) det är så bra för att det finns garage vid stuga en så finns det en liten strand där (Inte den hemmska stranden där en stuga står). :)

Va??Vilken kikare menar du? :huh: :huh: :huh:

de står KIKA = TITTA
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...
  • Skapa ny...