Dezen Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Jag undrar värför jag får email om att jag har fått nya pm och när jag kollar så har jag inte fått det e det nåt fel på mitt internett eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Mysko.. det kan inte vara så att du har varit inloggad och fått mailet och läst meddelandena och sett mailet efteråt? Annars stänger du av den funktionen på http://forum.fuska.se/index.php?act=UserCP&CODE=02 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2005 Igår så när jag skulle logga in mej på denhär sidan så fick ja ett email om det men när jag kollade så var där inget meddelande jag skulle fått 2 meddelande nu ikväll enligt min hotmail men har inte fått ett endaste av dem. Jag fick ett email om ett pm som fans sen fick jag två email om meddelande som inte fanns. :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 spelar det nån roll eller? ta bort att du ska bli medelad efter nytt PM då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.