Hoppa till innehåll

Runescape Att Bli Memeber-betala

Rekommendera inlägg

Gäst data-typen
Skrivet

i går sa min kompis att han skulle bli member på runescape i skolan nu säger han att om man betalar så kommer det att komma jette mycke räkningar och sån fast det bara kosta 5euro/månad är det så? jag vill ha ett bevis på att han kan bli member tryggt :rolleyes:

jag ska sen printa ut det.

Skrivet

Varken spelar eller gillar Runescape...men har gjort det en gång i tiden...då det inte ens fanns 3d och wilderness. Polarna (som också har slutat) var members LÄNGE och betalade med kreditkort. Blev aldrig problem. Nu vet jag inte hur det är med det där fejk3d spelet, men det gamla funkade utan problem och räkningar.

Gäst data-typen
Skrivet

han betalar med kreditkort men har tror liksom att dom stjälar pengar. men har har fått en dator för2 månader sen så kanske inte fattar! :lol:

Skrivet

han betalar med kreditkort men har tror liksom att dom stjälar pengar. men har har fått en dator för2 månader sen så kanske inte fattar! :lol:

Dom stjälv väll ändå inte, annars skulle man inte se andra member's. Vem är "har"?
Gäst data-typen
Skrivet

ok nu är det min kompis mamma som inte tror och säger att han ijnte får vara member

Skrivet

Det sa mina kompisars föräldrar också men nu när jag och en annan kompis blev member fick alla andra trots allt bli members. Och som sagt så skulle det väl inte finnas så mycket members på RS om man blev bestulen. Och Jagex har testats och har säkerhetsintyg. Säg det till din kompis mamma.

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...