Gäst data-typen Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 i går sa min kompis att han skulle bli member på runescape i skolan nu säger han att om man betalar så kommer det att komma jette mycke räkningar och sån fast det bara kosta 5euro/månad är det så? jag vill ha ett bevis på att han kan bli member tryggt :rolleyes: jag ska sen printa ut det. Citera
Dysfunction Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 Varken spelar eller gillar Runescape...men har gjort det en gång i tiden...då det inte ens fanns 3d och wilderness. Polarna (som också har slutat) var members LÄNGE och betalade med kreditkort. Blev aldrig problem. Nu vet jag inte hur det är med det där fejk3d spelet, men det gamla funkade utan problem och räkningar. Citera
Gäst Beldur Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 Tror inte att det ska vara problem... Citera
kola_king Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Skrivet 14 Januari 2005 Min kompis betalade för en månad och allt var okej med det. Citera
Gäst data-typen Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Skrivet 14 Januari 2005 då printar jag ut det här så han får se! :lol: Citera
Gäst data-typen Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Skrivet 14 Januari 2005 han betalar med kreditkort men har tror liksom att dom stjälar pengar. men har har fått en dator för2 månader sen så kanske inte fattar! :lol: Citera
DanniQ Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Skrivet 14 Januari 2005 han betalar med kreditkort men har tror liksom att dom stjälar pengar. men har har fått en dator för2 månader sen så kanske inte fattar! :lol: Dom stjälv väll ändå inte, annars skulle man inte se andra member's. Vem är "har"? Citera
*MiH*Puma Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Skrivet 16 Januari 2005 det kostar 5$ i månaden (42)kr månaden jag var member i typ 6 månader.. inga problem då iaf,,. Citera
mashemoto Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Skrivet 16 Januari 2005 jag har tänkt fråga min mamma om jag får bli member men om jag frågar går hon i taket säkert. :huh: Citera
Gäst data-typen Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Skrivet 17 Januari 2005 ok nu är det min kompis mamma som inte tror och säger att han ijnte får vara member Citera
Foxyrock Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Skrivet 17 Januari 2005 Det sa mina kompisars föräldrar också men nu när jag och en annan kompis blev member fick alla andra trots allt bli members. Och som sagt så skulle det väl inte finnas så mycket members på RS om man blev bestulen. Och Jagex har testats och har säkerhetsintyg. Säg det till din kompis mamma. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.