Gäst Beldur Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 Vet någon vart man kan skaffa ett program där man kan göra streck gubbs filmer? Citera
ALIEN Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 menar du typ Flash MX 2004 eller nåt Citera
Dysfunction Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 Va menar du med filmer? Jag har Flash MX å det e ju enkelt å göra filmer i, men då ere ju i flashformat. Citera
gta:san2 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 Va menar du med filmer? Jag har Flash MX å det e ju enkelt å göra filmer i, men då ere ju i flashformat. just det var är längken :huh: Citera
Gäst henke37 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 http://www.macromedia.com/ Citera
Gäst Hulk746 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 man kan bara ladda ner trail där kan någon hjälpa mig med flash mx? Citera
Gäst Beldur Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 Många svar! Jo jag ska ladda ner det nu! tack så mkt! Men jokinen vart laddade du ner det? Citera
Gäst henke37 Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 Prova demot först, om du inte kan andvända det när provtiden är slut så glöm det. Och inget snack om att priatkopiera program! Citera
Gäst Beldur Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 Ja hittar den ej... :( Men vad menar du med pirat kopiera program? Citera
Dysfunction Skrivet 13 Januari 2005 Rapport Skrivet 13 Januari 2005 Ja hittar den ej... :( Men vad menar du med pirat kopiera program? Macromedia gör inte freewareprogram, utan högkvalitativa program som kostar en del att skaffa. Jag har MX-serien, du kan ladda ner hela MX-serien i trial för 30dagar här: http://www.macromedia.com/downloads/ Välj önskat program, tryck på "try", skapa användarkonto och ladda ner trial. Finns en del freeware program som du kan göra Flash med...sök på download.com. Att piratkopiera är att göra en olaglig kopia av programmet/spelet/filmen/cdn osv alltså, göra så att folk kan få tag i program som Flash MX gratis...hrrm...finns andra sätt men det ska vi som sagt inte tala om här. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.