KNASEN Skrivet 11 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 11 Januari 2004 skriv ifall du behöver mer hjälp jag hjälper dig järna
jimmy Skrivet 11 Januari 2004 Rapport Skrivet 11 Januari 2004 bra för jag har klarat den där stora larven (tror att det var tredje bossen när man ska slå den på svansen) iallafall vad ska man göra när man har klarat tredje bossen???? snälla hjälp mig :cry:
KNASEN Skrivet 15 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 15 Januari 2004 gå till 4:de templet jag tror det var i staden in den konstiga värden ska du gå till statyn och dra i gaffeln eller vad det nu är så öppnas det och då ska du klara den borgen
jimmy Skrivet 27 Januari 2004 Rapport Skrivet 27 Januari 2004 nu har jag ommit till 4:de templet men hur ska man döda den där gubben??? knasen eller nån annan hjälp mig snälla
jimmy Skrivet 28 Januari 2004 Rapport Skrivet 28 Januari 2004 ja han som kan skuta saker ner man går uppe på taket sen genom en dell durar sen kommer man till en kille sm trålar i väg zelda
KNASEN Skrivet 30 Januari 2004 Författare Rapport Skrivet 30 Januari 2004 jaha han, ibland skuter han runda klot dom ska du slå tillbaka på han ett par gånger
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 Hur kommer man högst upp på death mountain?
Chihuahua Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 hitta en varpplatta till Dark World under en sten, kliv på den, gå till den ljusa marken till vänster (där två filurer springer omkring) använd spegeln för att komma tillbaka till Light World och se till att du hamnar på glasögonklippan. Bara att hoppa ner där uppe och gå höger så är du där.
pollenallergi Skrivet 2 Februari 2004 Rapport Skrivet 2 Februari 2004 hur ska man göra i rummet som man låste upp med den första nyckeln man fick i mountain castle lr vad det heter?
Rekommendera inlägg