KNASEN Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Skrivet 29 December 2003 vänta lite nu om jag har fattat rätt så skadas man inte när man har staven man är altså odödlig?
FireFly Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 När du lämnat svampen från Lost Wood till Häxan! ;)
KNASEN Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Skrivet 29 December 2003 men hon säger att jag ska vänta ett tag men jag går dit igen nu
FireFly Skrivet 29 December 2003 Rapport Skrivet 29 December 2003 Om du har framme svampen (Mushroom) och visar den för henne så ska hon säga något och ta den. OM du senare kommer tillbaka så ligger det en påse inne i huset med Magic Powder! ;) Och ja, man blir odödlig men den drar ganska mycket magi om man inte använder ½Magic-Meter! (Den drar ändå rätt mycket!)
KNASEN Skrivet 29 December 2003 Författare Rapport Skrivet 29 December 2003 hur får man FRAM 4:ans boss, vart hittar man smeden vän och hur fårman 3-4flaskor jag har två men behöver mer
FireFly Skrivet 30 December 2003 Rapport Skrivet 30 December 2003 För att 4:ans boss ska komma så ska du göra så här: Gå till övervåningen och längst åt höger så hittar du ett ställe med sprickor i golvet. Då tänker du säkert "spränga!" och det är helt rätt fast bomben måste kastas in mellan de små mur-väggarna på den våningen (Gå frammåt och trycka på bomb-knappen)! Sedan ska du gå till det tomma bossrummet när du har fått den där tjejen hängande efter dig, hon säger att hon vill ut från det hemska stället men gå istället dit! Då förvandlas hon till boss nr 4, Blind, som är egentligen inte alls är en flicka utan ett monster, som förvandlades till monster när den kom in i dagsljuset! Smedens vän finner du när du har Powers Mitt, Krafthansken, och kan lyfta dom stora stenblocken utan problem! Då ska du gå till staden i Dark World och gå neråt, där nere är en kille instängd och han säger att du ska ta honom tillbaka till smedjan, då ska teleportera till Light World och gå in till den andra medhjälparen! Då kan dom göra ditt svärld till Tempred Sword, det svärd som jag använder! Så här får man alla flaskorna: Flaska nr 1: Du får den om du går upp i baren i staden (Light World). Den ligger i en kista. Flaska nr 2: Han som är i staden i mitten och säljer flaskor kan man köpa den andra falskan hos, jag antar att det är dom här två du har! Flaska nr 3: När du har Zoras Flippers (simfenorna av Zora) så ska du hoppa i vallgraven i Light World. Flaska nr 4 Det här är den sista flaskan och även den svåraste, när du är i staden i Dark Worls, jag tror det var inne i ruinerna av smedjan, men jag minns inte riktigt, så finns det en låst kista som följer efter en när man går iväg. Mannen som är i öken i Light Worls och påstår att han är stum, säger att han kan öppna den när du kommer förbi och snackar med honom när den är efter dig. Han är egentligen en tjuv, så han tar allt som ligger där i, men han ger dig en tom liten onödig flaska som tack för att du tog med dig den! ;) Lycka till, nu har du väl snart alla 4 Flaskor!
KNASEN Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Skrivet 30 December 2003 hur mommer man till 5:an tempel? vart ska man hoppa ni i vallgraven? var får man den tredje magi (om det finns tre eller om det är en "rod")saken dom som är mellan ice rod och flaskorna jag har den med el och jordbävningen
FireFly Skrivet 30 December 2003 Rapport Skrivet 30 December 2003 Det finns en till, minns inte vad det var. Jag svarar imorgon!
KNASEN Skrivet 30 December 2003 Författare Rapport Skrivet 30 December 2003 okej om inte någon annan hjälper mig
FireFly Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 Jaha, du är där! Du ska vara i Light World och åka till samma plats som där Ice Dungeon ligger med ankan och sen ska du lyfta på ett block (Svart tror jag!) så du teleporteras till Dark World och du är precis utanför det! ;)
KNASEN Skrivet 31 December 2003 Författare Rapport Skrivet 31 December 2003 ankan?? och var hoppar man ner i vallgraven
FireFly Skrivet 31 December 2003 Rapport Skrivet 31 December 2003 Vilken vallgrav, eller är det jag som är vilse nu? Och ankan, jag menar den som kommer när man spelar på flöjten, har du flöjten, isf, har du väckt ankan?
Rekommendera inlägg