Hoppa till innehåll

asså jag kommer inte vidare på sagan om ringen....

LOL!!!

Rekommendera inlägg

Oändlig ring : Y,B,A,B,Y,X

Oändlig Ammo: X,B,Y,A,X,B

Odödlig:Y,A,X,B,A,Y

jag kan mer men det e inte sånna här "koder" och att jag inte orkar översätta så mycket det där kan väl räcka långt.

Jag vet inte om de funkar eller om det e Rätt Lord of the ring!

Det där e till Lord Of the ring: Fellows of the rings.. om det e fel fanns det inte Lord Of the ring "vanliga"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
Gäst Spelnisse

jag vet inte vad du menar med gångjärn men du ska springa längs husen och ifall det kommer en ringvålnad ska du gömma dig och stå still, kasta sedan en sten så kollar ringvålnaden åt ett annat håll. till slut rider han iväg spring då vidar och gör samma sak tills du kommit över bron :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 år senare...

jag vet inte vad du menar med gångjärn men du ska springa längs husen och ifall det kommer en ringvålnad ska du gömma dig och stå still, kasta sedan en sten så kollar ringvålnaden åt ett annat håll. till slut rider han iväg spring då vidar och gör samma sak  tills du kommit över bron  :D

men snälla nån!! det ger inget att komma till bron förutom att man ffår veta att man behöverr gångjärnet!

jag har också fastnat när man : asså ja e där man ska komma ut ur "hobbiton" me massa ringvålnader och man ska hitta typ ett gångjärn var finns det???

Man måste hitta nått för att kunna öppna grinden, och vart är det stället??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...