Hoppa till innehåll

"Mewtwos grotta?"

Saraaah

Rekommendera inlägg

öh, hej..

Det finns massa som snackar om att det ska finnas nån s.k Mewtwo-grotta på Crystal som man kan hitta Mewtwo och andra "ovanliga" pokémon i.

Vart ligger den isåfall? En jag känner säger att det är grottan bredvid Brocks gym i Johto. Är det sant eller skämtar han med mig?? JAG har iaf inte sett nån Mewtwo därinne!

Jätte-tacksam för svar på detta...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, min syterson har nån kompis som har pokémon Crystal också, och han sa att hans kompis fångat Mewtwo i den grottan bredvid Brocks gym... och på spelet när man är i Cerulean City (Mistys stad)

o pratar me en kille som står nära nåt vatten så säger han ju : "There used to be a cave here that had a horribly powerful pokémon in it. Auyh? my itemfinder is responding...." och massa, då måste han väl mena Mewtwo, ingen annan är väl så stark och allt som han beskrev?.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

att komma in i grottan går ju....men har letat i hela den, Mewtwo finns inte där inne..men sak samma.. Jepp, vill gärna veta veta var man får den där saken som hans Itemfinder har hittat =)

.

.........förresten, finns Mewtwo och Mew ens på Crystal? Jag vill så gärna ha dem... Och lugia hittar jag inteh eller...vet att han är på Whirl Islands.. men inte vart han är därinne, för hittar han inte..... =/..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

och ja, han skämtar Mewtwos grotta finns inte på Crystal, öppningen är tilltäppt och angående Lugia, jag kommer inte ihåg just nu exakt hur man skulle gå du kan väl kolla på www.gamefaqs.com

kollade den sidan, och kom fram till hur man hittar Lugia.. så nu har jag honom!:D

men.. alltså, fattar inte... Suicune sumpade jag chansen att fånga, (råkade slå honom) så den försvann.. men det fanns väl två till...Raiku och den där andra... kommer inte ihåg vad den hette... vet nån vart man hittar dom? :?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...