frezy_man Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 HAHA. Nej för mig är det lugnt. Tänkte bara att andra kan störa sig på det. Och det är klart att det nog är bättre att ta upp en gammal än att starta en ny. Och det är klart du ska köpa GC ;) Skööön konsol! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 (redigerat) Du gillade Pokémon sa du.Rekommenderar då Pokémon Colosseum!Väldigt bra :) Redigerat 31 Mars 2005 av The Moose Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Ja jag har bestämt det men kan inte hitta poke´mon paketet. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 31 Mars 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 sorry för dubbel men jag har bestämt mej för att jag gör såhär. Jag köper paketet som man får så att man kan byta mellan gameboy och gamecube och där man får pkm colloseum med (om det finns) sen köper jag pkm channel (ÄGIT SPEL) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Fråga i affären om pokémon paketet, själv skulle jag rekomendera Zelda paketet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 1 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 Jo men jag ska köpa pokémon paketet sen ska jag köpa pokémoon cahannel sen ska jag köpa ett zelda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 5 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2005 Sorry för dubbel men jag har kommit på att det inte finns längre jag köper gc pkm collo och sen köper jag pkm channel det e bara ett problem jag hittar inte pkm channel plz help :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 6 April 2005 Rapport Dela Skrivet 6 April 2005 Asså det går ju betälla från nån hemsida Men du kunde änddra inlägget istället för att göra dubbel inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cheat Freak Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Värt pengarna :blink: Skojar du det är jätte värt pengarna. Köp det! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Asså det går ju betälla från nån hemsida Men du kunde änddra inlägget istället för att göra dubbel inlägg Jag väckte bara liv i tråden samtidigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 7 April 2005 Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 Jaha trode du hade gjord inlägget direkt efter det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 7 April 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2005 ne kolla på datumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg