lakris Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Skrivet 14 Januari 2005 Mitt ljud stängs av när jag har spelat en liten stund. Vad kan ha hänt? Citera
Nafrali Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Skrivet 14 Januari 2005 Kolla drivrutinerna. Har du musik på? stäng av det då gäller även i spelet. Annras vet jag inte. Citera
Sauron Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Skrivet 14 Januari 2005 testa att instalera om och är de originalet lr en bränd cd för brända kan bli fel lr så kan de va repor Citera
Dysfunction Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Skrivet 14 Januari 2005 Mitt ljud stängs av när jag har spelat en liten stund. Vad kan ha hänt? Gäller det något speciellt spel eller blir det så med alla? Citera
lakris Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 14 Januari 2005 Det är inte bränt. Jag hade inte musik på. Det hände bara Red Alert 2. Nu har jag sålt det. Jag fick mer för spelet än jag köpte spelet för. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.