Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 på Red Gyarados Blinkar det Stjärnor runt om den nä man kallar ut den till Strid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 8 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2005 SPAMA INTE Nicita om du kallar det för spam vet du inte vad spam är.Spam är det du skrev där, och det jag skrev nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 jaa jag hittade en shiny pidgey på pokemon guld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 Grattis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 12 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2005 tackar :D den var lite guld ljus brun fägad Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 tackar :D den var lite guld ljus brun fägad Vad kan den för attacker? Några speciella Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 nu är den en pidgeotto i lv 21 attacker: Tackle Sand-attack Gust Quick attack verkar inte vara så speciella attacker statsen attack: 34 Defense:33 Spcl attack:31 spcl defense:31 speed:40 är det nån skillnad på statsen mot en vanlig pidgeotto? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Nej, shiny pokémon är inte starkare/svagare än dom vanliga pokémonen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 jo det borde varit det varför är då shiny ovanliga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 13 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2005 Jag tycker Att dom som är Shiny borde ha en Speciel Super Kraft så att dom är Mycket bra att Ha i strid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jo det skulle va bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 fast jag gillar egentligen normala Pokemon är bäst,fast jag kalla min blåa(shiny)Houndoom till Vaporeon :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg