sas Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 1%100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Hur stor Chans är det att man får en Shiny Mewtwo :visslar: inte stor chans Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Pokén blir inte shiny om man byter dem från Colosseum, Shiny kan vilken som helst PKMN vara. Ex. Route 2 100 000 Pikachun, 10 av dem är shiny.. You see? Egentligen vet ja ej ett SKIT hur Houndoom blev shiny.Han bara blev det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 Pokén blir inte shiny om man byter dem från Colosseum, Shiny kan vilken som helst PKMN vara. Ex. Route 2 100 000 Pikachun, 10 av dem är shiny.. You see? Har nån av er nånsin sett en shiny i Colosseum? Om ni inte kan det vara att den vara det hela tiden men det syntes inte i Colosseum ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 I det "vilda gräset" är det 38600 mot 1(du) men om man sätter den på Daycare tillsammans med en annan är det 258 mot 1(du) eller det är vad jag kommer på just nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 27 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 I det "vilda gräset" är det 38600 mot 1(du) men om man sätter den på Daycare tillsammans med en annan är det 258 mot 1(du) eller det är vad jag kommer på just nu Menar du om man gör en pokemon med barn så kan den pokemon som kommer ut ur ägget vara en shiny?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Pokén blir inte shiny om man byter dem från Colosseum, Shiny kan vilken som helst PKMN vara. Ex. Route 2 100 000 Pikachun, 10 av dem är shiny.. You see? Japp,så var det,det syntes inte på Colosseum,men på mitt FR.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 I det "vilda gräset" är det 38600 mot 1(du) men om man sätter den på Daycare tillsammans med en annan är det 258 mot 1(du) eller det är vad jag kommer på just nu Japp,jag fick en shiny Tyrouge på mitt Guld,han blev en shiny Hitmontop,på Silver har jag ej hittat någon shiny och inte på crystal eller mitt Ruby heller <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 är shiny pokemon bättre än vanliga, starkare typ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Nepp dom är precis lika starka/svaga som dom vanliga pokémonen...synd tycker jag... JAHOO!!! jag fånga en shiny ferow på lv 48 med timer ball i går jag har tänkt att döpa den till Golden Ferow! :wub: :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 Hur ser man att dom är shiny när man ska fånga dom ? Blinkar dom eller något? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2005 Man ser det på färgen,har du t.e.x trott att Houndoom va blåa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg