Gäst Tutankoopa Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag har Shiny Hitmontop på Guld och på FR har jag shiny Houndoom & Tyranitar turnisse.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Jag har en shiny Pidgeot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Whirl Skrivet 18 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2005 Min Pink Nidorina försvann när jag linkade. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2005 Jag har Shiny Hitmontop på Guld och på FR har jag shiny Houndoom & Tyranitar Jag vet,knasigt med Houndoom,den blev Shiny när jag byte den från min kompis Pokemon Colosseum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 23 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2005 Jag fick ett egg på crystal av day-care-man och i den var det en grön smoochum! och en gång var min gyrados inte röd :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 26 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2005 vad då inte röd,alla pokemon är inte shining Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg