Salzalada Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Ja... Jag glömmer verkligen inte när han klappar sig själv på arslet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Ja... Jag glömmer verkligen inte när han klappar sig själv på arslet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 Jag har ju inte GC! :( Kan jag skriva en SSB-scen? Isf, när man klarade spelet på Very Easy med 5 Liv, och sen när man gått igenom all text så står det "Warning". Jag blev helt chockad, "Vadå???" *läser vidare*. "Challenger apporaching", då tänker man "Okej, vad menas med det?" Sen när man klarar Jigglypuff, "You can now use the balloon pkmn jigglypuff". "Puh, det var inte Warning på riktigt!" Ungefär så... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 när yoshi kläcks på paper mario the thousand year door för yoshi (och bowser jr) ROCKAR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 hehe jag gillar när man får ljuspilen av zelda i oot annars är det när man får ocarinan i oot... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 14 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2005 När man efter en Lång strid mot Ganon får sticka in Master Sword Rakt i Näsan på honom OOT finns till GC Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_Shadow_ Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Den grymaste och mest oförglömliga scenen när link kör svärdet i huvet på ganondorf på oot. En till scen på Sonic Adventure 2 battle när eggman befriar Shadow den är grym!!! :evil: :medieval: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Den grymaste och mest oförglömliga scenen när link kör svärdet i huvet på ganondorf på oot. Det hade jag glömt det rä et mycker bra spel ögonblick Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 Då Link efter några slag mot ganondorfs svärd,hoppar högt upp i luften,gör några volter och med ett oslagbart grepp trycker in master sword i ganondorfs skalle. Han står alldeles stel och stammar fram hans sista mening"The..wind............It is...blowing". Och sen ser man hur hans kropp sakta blir til en staty. Oförglömligt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 japp, helt oförglömligt minns det som att det var i går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 det var igår :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2005 när link kör svärdet rakt genom huvet på ganondorf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg