Skinnpytte Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 När Ridley kommer flygande över is världens himmel på Metroid prime Det var :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 När Ridley kommer flygande över is världens himmel på Metroid prime ja det var bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 25 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2005 när dom tog ut mario från tavlan i Luigi's Mansion :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lubb-lisa Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 haha den bästa är klart när fox ser hon där blåa räv-tjejen (ingen aning om va hon heter) haha han ser skit fjantig ut:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 26 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2005 lite romantisk musik och asful tjej XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 va? Krystall är ju rååå cool :P . (tjejen i star fox). Men watta fuck. Kan man se Samus utan dräkt å hennes ansikte i Metroid Prime 2? En som är cool är när Hela gänget i golden sun: Lost age ska åka ut från Lemuria och jag tror Sheeba frågar hur gammal Pierce är...Det är ju sååå häftigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 En härlig scen som jag tycker är i Paper mario 2 när Bowser står och pratar med en Peach poster jag skrattade som tusan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 när man klarat avsuper mario sunshine säger bowser jr:dad.. bowser:yes jr:I WANNA FIGHT MARIO AGAIN! bowser: thats my boy! det är f*n kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 27 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2005 nää,han säger så här: Bowser:Jr,I got something difficult to say too you about princess Peach.. Jr:I know,she's not really my mama. Someday when I'm bigger*dödstyst pause*I wanna fight that Mario again!! Bowser:That's my boy,but a real Koopa King keeps strong forever,but now,let's rest for avile. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 28 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2005 jaja men typ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 jaja men typ! de e inte typ. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 jag tycker när fox pratar med tricy första gången mmm. den e bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg