Vet_inget Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 mitt är nog när jag spelade ocarina of time första gången, och fick tag i min egen elva, det var ganska kul att inte vara utanför längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kamikazeb Skrivet 1 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2005 Link drar ur master sword i OoT är oslagbart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 nää,inte i OOT de e helt klart i A Link Too The Past,orginalet. De va häftigast första gången Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 jag tycker när fox pratar med tricy första gången Jasså hmm .. Mitt minne från GC:n har typ inge. Blir tricky stor i spelet föresten ? Jag vet att det inte hör till tråden. Mitt bästa scen minne är väll i FF7 när Aeris dör och i slutet när man ser Red XII eftergånga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kebab Nisse Skrivet 2 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2005 om amn kaster bollen till tricky så ändrar han färg men jag vet inte om han blir stor...... back to topic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 nää,inte i OOT de e helt klart i A Link Too The Past,orginalet. De va häftigast första gången Men A link to The past finns inte till Gamecube!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 Link drar ur master sword i OoT är oslagbart. Jag tycker inte det är så oslagbart men alla tycker olika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 4 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2005 När Falco kommer tillbaka i Staf fox aventures trodde han hade lämmnat Teamet för evigt Samma här men jag tänkte att han skulle komma tillbaks. Fast Def jam Fight for NY är fullt med asgrymma scener och repliker ju så det tar nog priset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 för mej e de när majoras mask förvandlas till den där magikern lr va de nu var :cool: .......då fick ja använda fierce deity mask(lr va den heter)för att klara han.....sen när han dör o o går sönder i tusen bittar..............den scen glömmer ja aldrig :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
isMaNnen Skrivet 5 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2005 (redigerat) när link drar up mäster svärdet(jag är ett stoooort zelda beundrare :D ) Redigerat 5 Mars 2005 av holalola Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 i starfox adventures när Falco kommer tillbaka Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toxic! Skrivet 6 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2005 (redigerat) I Zelda majoras mask när man springer ner från slottet och har tid på sig det är ganska oförglömligt tycker jag. Redigerat 7 Mars 2005 av Toxic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg