I_love_link Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 jag fattar inte hur man kommer ner i brunnen i kakariko village. hjälp behövs! hej jag kanske kan hjälpa dig men vilken brun menar du???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 jag fattar inte hur man kommer ner i brunnen i kakariko village. hjälp behövs! Han menar brunnen i kakariko village Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 som vuxen gå till gubben i väder kvarnen och vissa upp din ocarina så lär du dig song of storms bli sen liten och gå till väder kvarnen och spela song of storms gå sedan ner i brunnen och tada du e i kakarikos well bottom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 tips. alla väggar och golv behöver inte vara väggar och golv(?) =altså du kan gå igenom vissa väggar och golv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 tips. alla väggar och golv behöver inte vara väggar och golv(?) =altså du kan gå igenom vissa väggar och golv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 ojdå.. dubbelinlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 och kolla på zelda.com/ocarina/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Carder Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 men hur ska man göra sen det är ju en vägg i vägen som inte går att spränga!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeet Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 men hur ska man göra sen det är ju en vägg i vägen som inte går att spränga!! gå rakt inom om det går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg