gta:san2 Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 hur gör man så man ser var man ritat när man byt till nästa sen snäla hjälp för det blir inge bra anars för jag ser inte vart jag rita så det blir ingen bra film :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag fattar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 14 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 Jag fattar inte. jag menar att de är svårt att se vart man ska rita nån stans när man gör en anan cen :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tyrion Skrivet 14 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2005 :student: man höger klickar på nästa ruta där står det add keyframe eller liknande (lycka till) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 15 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 :student: man höger klickar på nästa ruta där står det add keyframe eller liknande (lycka till) vadå nästa ruta fatar inte :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 asså du gör en bild på ruta 1 där uppe sen högerklickar du på 1:an och tar inset key frame så kommer en prick över ruta 2 med allt från 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Swe_DeMoN Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 han gör nog ny scene varje gång... det ska du inte göra du ska använda grejen högt uppe och lägg till frames/keyframes och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 18 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 han gör nog ny scene varje gång... det ska du inte göra du ska använda grejen högt uppe och lägg till frames/keyframes och sånt fins det nån ana sida där man kan ladda ner program där man gör streckgubs filmer :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReGaLiS Skrivet 16 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2005 flash MX 2004 är väl typ bland dom bättre programen till flash. men om du vill så funkar det även i photoshop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.