Burken Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2005 joo det e ju sant.......om det e så var det kanske bättre att dom dog för att slippa lida.... -_- ---ja har sagt min mening..... Citera
Burken Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2005 en ande i lampan? :huh: Citera
Burken Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2005 Ok du har rätt inget skämtade.... Min pappa köper skvaller blaskor för tv-tidningens skull det va ju ass många svenska kändisar i thailand....b.l.a magnus uggle men han klarade ju sig. *phuew* Citera
Burken Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2005 magnus uggla e bra....och så var det ju en rad andra också.... b.l.a jhonan ullvesson (han som sitter i röda i parlamentet ibland) som saknas. Citera
Burken Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Skrivet 20 Januari 2005 men det stog också att dom har fått ett livstecken ifrån honom. *phew* Citera
Boiuthh Skrivet 20 Januari 2005 Rapport Skrivet 20 Januari 2005 Hm, min kusin's kusin (tremänning heter det?) strök nog med, har iaf inte hört av något från honom.. :/ tror det inte finns nåt ord för kusins kusin.. inte vad jag vettremänning = Din mammas/pappas kusins barn.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.