Guggo Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 och jag står fast vid min... moderaterna är konservatister,m där imot fanns/finns det höger extremistika element i facismen ( moderaterna är inte höger extrimister) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 30 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2005 och jag står fast vid min... moderaterna är konservatister,m där imot fanns/finns det höger extremistika element i facismen ( moderaterna är inte höger extrimister) Självklart är dom inte extrimister, men det finns fortfarande tillräckligt med förtryckarpolitik för att jag öppet kallar dom fashister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fuel Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 Högern & Väsntern suger..j*vla skitParti..när jag blir arton ska jag tamejfan rösta på Kalle Anka Partiet pga dess namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 31 Mars 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2005 http://www.beyondtv.org/nato/crap/capitalism.jpg Det är det där som kommunismen vill få bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 1 April 2005 Rapport Dela Skrivet 1 April 2005 (redigerat) Högern & Väsntern suger..j*vla skitParti..när jag blir arton ska jag tamejfan rösta på Kalle Anka Partiet pga dess namn... Kalle Anka Partiet är ett anarkistiskt parti, bojkott av det mesta. Inte helt fel, enligt mej. Som det ser ut nu så kommer jag rösta på Kommunistiska Partiet iaf. Förresten, Fuel, om du är patriot är du väl höger? Dessutom verkar det så på de flesta av dina åsikter. Redigerat 1 April 2005 av Jellyfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Högern & Väsntern suger..j*vla skitParti..när jag blir arton ska jag tamejfan rösta på Kalle Anka Partiet pga dess namn... rösta på ditt kommunistiska parti, det kommer ändå aldrig bli Kommunist-Sverige själv ska jag rösta på Moderaterna helt klart!!!! Men bara de inte startar nåt idiotisk feminist parti, det är så j*vla löjligt med feminism!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 de har ju redan startat ett :P feminstiskt initiativ eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 Hoppas Feministiskt initiativ inte börjar samarbeta med de borgerliga partierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 14 April 2005 Rapport Dela Skrivet 14 April 2005 nej det skulle va hemskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 FI verkar vara det bästa på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 April 2005 Rapport Dela Skrivet 15 April 2005 det kan jag väll inter riktigt hålla med om........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 April 2005 Rapport Dela Skrivet 16 April 2005 feminism är aslöjligt, det är sjukt att man kan se tjejer köra F1 bilar på en reklam, det är en killsport, det finns killsaker och tjejsaker är bara så! tex färger, sporter, sysselsättningar!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.