ebjoest1 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 jag undrar hur jag får silver handskarna,gräsdiamanten och dom 2 sista burkarna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the_sahman_girl Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 silver hanskarna får på öken banan som barn... men det berr på hur långt du kommit det e svårt att beskriva annars.. och jag vet bara att den sista burken får man när man har shutit 10 spesiela spöken ute på hurule.... det e ganska jobbit... och den andra frågan.. eum jag vet inte vilken som har vilken färg men.. en av dom kan man bara ta som barn dom fins vid slåtet.. man går upp till slåtet över muren och rakt fram så fins det en sten bumlig ta sönder den så.. blalabla och du ha fått en... en får man vid den stora jabu jabu som barn.. runt honom så fins det lite öar här och där på en så är det en stor sten vägg och en ornge sten framför försör porten med en bom så kommer du in... det var allt.. nå mer?? //linnéa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebjoest1 Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 vad är jabujabu förnåt då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dysfunction Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 vad är jabujabu förnåt då Jabu Jabu är den där stora fisken som ligger och flyter i vattnet bakom kungens tron i vattenvärlden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ebjoest1 Skrivet 21 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 det finns inga öar där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blue_yoshi Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 om jag fattar the_sahman_girl så menade hon nog de dr "öarna" som ligger vid Lord Jabu Jabu :P alltså det ligger "kullar" i vattnet :P lite svårt att förklara :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg