bennecool Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 jag har köpt ett the sims2!! installationen funkar bra men när jag ska spela spelet så står det stoppa in rätt cd!! jag stoppar in cd 1 men det funkar itne vad ska jag göra snälla hjälp sugen på att spela Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
player__nr1 Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 ?stoppa in cd2 kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 15 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2005 Lustigt. Jag spelar med samma skiva som jag instrallerade spelet med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bennecool Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 jag testa med alla skivor men det står cd1 men när jag stoppar i den funkar det ändå inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 När det står "Stoppa i rätt CD" så lägg in CD1 och tryck på OK på rutan.. Så gör jag ändå om skivan inte redan e i.. Annars är det nog nåt fel med din dator.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bennecool Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 jag har testat det också men det funkar inte om någon är bra med dator kan han/hon få min msn och hjälpa mig snällaaa!!! :( min msn:[email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 Annars kan du testa att installera om spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 konstigt har aldrig hänt mej <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bennecool Skrivet 17 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 ´jag har också provet att installera om spelet men det funkar ändå inte!!! :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst linnet Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 OK. Det ska va CD 1 men du kan testa med CD 3. Det kanske funkar... Ett tips är att sätta i CD:n innan du startar datorn... :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bennecool Skrivet 25 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 men jag har testat allt men ingeting verkar funka :unsure: men jag hoppas flera ka nkomma med mera förslag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 25 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2005 jag har köpt ett the sims2!! installationen funkar bra men när jag ska spela spelet så står det stoppa in rätt cd!! jag stoppar in cd 1 men det funkar itne vad ska jag göra snälla hjälp sugen på att spela Cracka spelet!!! (Byt ut en fil i spelet, då behöver du ingen skiva.) Ett crack finns på www.megagames.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg