ludwig Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Gammal tråd men hade inget att göra... Jag brukar köra före tåget i början till ett ställe då man står på ett tak (I samma höjd som tåget) Sen när tåget kommer Hoppar jag på tågets tak och kan i lugn och ro döda dem. Sen Åker man tillbaka till BS xD :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Snygg, onödigt bump ludwig -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludwig Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Snygg, onödigt bump ludwig -.- I know :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filosofen Skrivet 12 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2009 Jag körde bara på högra kanten av det yttersta rälset, och åkte i mitten av allihop. Klarade på det sättet uppdraget på första försöket.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 13 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2009 Bumpa inte så här gamla trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg