linus2 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 kan någon några koder till chrach bandicoot fusion eller spyro fusion? jag kan ett till spyro fusion... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst johlin Skrivet 18 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2005 linus2...har du båda spelen? vet du om man e tvungen att ha båda för att få alla trading cards på crash fusion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sas Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 hATAR SPYRO MEN NI KANSKE TYCKER ATT SPELEN ÄR ROLIGA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 22 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2005 onödigt inlägg den som har gort ämnet tycker det är kul och då kommer du ock klagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linus2 Skrivet 16 Maj 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 linus2...har du båda spelen? vet du om man e tvungen att ha båda för att få alla trading cards på crash fusion Ja, en del kort som t.e.x. " crash bandicoot " kan man bara få genom byte.Jag har båda :D men ingen kabel :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 16 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2005 Har du 2 Game boy advance/SP då? Det måste du ha. Annars kan du köpa en kabel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 21 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Maj 2005 kan någon några koder till chrach bandicoot fusion eller spyro fusion? jag kan ett till spyro fusion... har du de spel??? för ja kan några koder men de e till de som e på datan, asså de man använder emulator till :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 29 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2005 Linus 2 bifoga inte bilder i onödan!!!!!! Kan ingen nånsin lära sig det!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nikki_Sixx Skrivet 21 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2005 vet någon hur man skaffar gameshark/action replay?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg