gta:san2 Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 kan nån säga mig om det fins nåt fusk som gör så man får den starkare grauty gun som man kan suga åt sig soldater med och tyngre saker :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 kan nån säga mig om det fins nåt fusk som gör så man får den starkare grauty gun som man kan suga åt sig soldater med och tyngre saker :unsure: tror inte det finns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 jao, du skulle ju alltid kunna kolla i dom andra ämnena där jag svara de att om du har PCG så får du en mod som gör att du får den i början av spelet.. (korkade....) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 16 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 jao, du skulle ju alltid kunna kolla i dom andra ämnena där jag svara de att om du har PCG så får du en mod som gör att du får den i början av spelet.. (korkade....) vad är pcg förnåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2005 (gta:san2 @ 16/01-2005 17:51:58) jao, du skulle ju alltid kunna kolla i dom andra ämnena där jag svara de att om du har PCG så får du en mod som gör att du får den i början av spelet.. (korkade....) vad är pcg förnåt ehh.... en tidning ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2005 Personal Computer Gamer = PCG = PC GAMER Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 20 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2005 Personal Computer Gamer = PCG = PC GAMER vvadå fatar inte :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rickii Skrivet 21 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2005 Det är en tidning som du kan köpa i affärer! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 27 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2005 är det pc gamer eller :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 MEN GRATTIS! du börjar utveckla en hjärna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gta:san2 Skrivet 28 Januari 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 hål keften jag kanske inte viste att det var pc gamer men det kanske är du som inte har en hjärna :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 28 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2005 käften keffo, jag sa att det va pc gamer men du fatta inte.. s*tan, du är ett j*vla keffo.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg